Velkommen til Würth Norge Bare for bedrifter
Vulkaniseringslim
Vulkaniseringslim - 1
Vulkaniseringslim - 2

Velg enkeltartikler i den etterfølgende tabellen hvis du vil vise detaljert informasjon, flere bilder og dokumenter.

Vulkaniseringslim

Høy styrke. For selvvulkaniserende reparasjonssystemer for dekk- og slangereparasjon.

Les artikkelbeskrivelsen

Tilgjengelig i 1 utgave

Priser vises for kunden etter pålogging

Tilpasset for næringsdrivende

Registrer deg nå for tilgang til over 125 000 produkter

Versjoner

Tilpasset for næringsdrivende

Registrer deg nå for tilgang til over 125 000 produkter

Ring kundeservice: 464 01 500

Priser vises for kunden etter pålogging

Merknad

Utdrag fra: § 36 i de tyske lisensieringslovene for veitrafikk (StVZO) med retningslinjer for vurdering og reparasjon av dekkskader på luftfylte dekk, datert 8. februar 2001



Kombinasjonsreparasjonssett


  • Dekkplugg bestående av hullfyllende plugg og gummiskive.

3. Generelle krav


3.1 Hvert enkelt dekk må fjernes fra felgen før reparasjonsarbeid for å vurdere skaden og gjennomføre reparasjonene. Unntaket er dekk med skader som åpenbart bare er utvendig skade på dekket ...


3.4 Det skadde området må eksponeres og rengjøres med et egnet verktøy.


3.5 Dekkskader som ble behandlet med nødreparasjonsutstyr, kan ikke repareres.


3.6 Det er ikke tillatt å sette inn en slange uten å utbedre skaden på dekket.


4. Gjennomføre reparasjonen


Den skadde kanalen fylles som standard med rågummi som vulkaniseres med varme. Deretter er det mulig å sette på en reparasjonslapp på innsiden av dekket. En forhåndsvulkanisert dekkplugg kan brukes sammen med en reparasjonslapp for å fylle en punktering som skyldes stikkskader på slitebanen.



Følgende gjelder for:



Motorsykkeldekk


På motorsykkeldekk er det tillatt med punkteringsreparasjoner for skadde områder på maksimum 6 mm ved hjelp av kombinasjonsreparasjonsutstyr. Dekkreparasjoner utenfor slitebanen er ikke tillatt på motorsykkeldekk.



Dekk på biler og tilhengere


På slitebaner det tillatt med punkteringsreparasjoner for skadde områder på maksimum 6 mm ved hjelp av kombinasjonsreparasjonsutstyr. Gummireparasjoner er bare tillatt i felgkantområdet hvis de forsterkende materialene ikke er påvirket.



C-dekk og dekk med lastbærende kapasitet på 122 på nyttekjøretøy og tilhørende tilhengere<


På slitebaner det tillatt med punkteringsreparasjoner for skadde områder på maksimum 6 mm ved hjelp av kombinasjonsreparasjonsutstyr. Gummireparasjoner er bare tillatt i felgkantområdet hvis de forsterkende materialene ikke er påvirket.



Dekk med en lastbærende kapasitet på ≥ 122 på nyttekjøretøy og tilhørende tilhengere


På slitebaner det tillatt med punkteringsreparasjoner for skadde områder på maksimum 10 mm ved hjelp av kombinasjonsreparasjonsutstyr. Gummireparasjoner er bare tillatt i felgkantområdet når de forsterkende materialene (stammen eller lagenden) ikke er påvirket.

Veiledningen er en anbefaling basert på våre tester og erfaringer – det bør også utføres egne tester før bruk. Da produktet har et bredt bruksområde og lagrings- og bearbeidingsforholdene varierer, påtar vi oss ikke noe ansvar for bestemte resultater som følge av bruk. I den grad vår gratis kundeservice gir teknisk informasjon eller fungerer som en rådgivningstjeneste, tar vi ikke ansvar for eventuelle følger av dette, unntatt for råd eller informasjon som er innenfor omfanget av vår spesifiserte, kontraktsmessige tjeneste, eller hvis rådgiveren bevisst ga slike instrukser. Vi garanterer for kvaliteten på produktene våre. Vi forbeholder oss retten til å foreta tekniske justeringer og videreutvikle produkter.